tirsdag den 13. november 2012

En takke-giveaway til Jer!

Det er tid til en giveaway - en lille hyggelig en af slagsen.
En af dem, som du kan nyde på en kold efterårsaften
eller hvem ved, måske kender du en, som du synes fortjener en tak?

Anyway - jeg synes I fortjener en tak - altså alle I, som læser med derude!
Derfor får alle mine faste læsere nu mulighed for, at vinde en æske Merci chokolade.
Alt du behøver at gøre er at skrive i kommentarfeltet hvis du er fast læser,
og så får du et lod i puljen.

Jeg trækker en heldig vinder i næste uge,
nærmere bestemt onsdag d. 21. November.
Præmien er en sponsorgave
- og det er IKKE chokoladen på billedet jeg sender til dig,
den er nemlig allerede spist af min mand,
der fortjente en tak for at holde mig og alle mine skavanker ud!
Du kan læse om min reklamepolitik lige HER

156 kommentarer:

  1. Spændende! Jeg vil gerne være med : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna!
      Du får lod nr. 1 :-)
      KH. Louise

      Slet
  2. Lyder lækkert.
    Vil rigtig gerne deltage, så jeg kan glæde min mand, hvis jeg bliver den heldige.
    Knus Di

    SvarSlet
  3. Det var da en hyggelig give away! Vi har nok alle nogle favoritter i mercipakken :)

    Selvtak for en fin blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke ;-) -og jo, min favorit er den tofarvede!
      Du får lod nr. 3
      KH. Louise

      Slet
    2. Tak! Her mangler lige en "synes godt om" knap :)

      Slet
  4. Det lyder da virkelig dejligt :) det vil gøre godt her i min barsel ;)
    vh
    Margit fra Creative Tail

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Margit!
      Du får lod nr. 4 :-)
      KH. Louise

      Slet
  5. mums deltager da gerne :) og tak fordi jeg må læse med :)
    KH Micha

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak ;-)
      Du får lod nr. 5, Micha
      KH. Louise

      Slet
  6. Super dejligt med chokolade - jeg vil meget gerne deltage :-)
    Nyder at kigge forbi din fine blog.
    Venlig hilsen
    Janni

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de fine ord, Janni :-)
      Du får lod nr. 6
      Kh. Louise

      Slet
  7. Mums, hvem kunne da ikke lige bruge en æske chokolade, det er jo snart jule-hyggetid

    SvarSlet
    Svar
    1. Du får lod nr. 8, Brumbas :-)
      KH. Louise

      Slet
  8. Jeg kan ALTID finde plads til lidt chokolade :)

    Og du skal da også have en tak for at blogge, det er altid en fornøjelse at komme på besøg hos dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt :-)
      Tak for dine søde ord - du får lod nr. 9, Nikoline
      KH. Louise

      Slet
  9. Mums. Jeg elsker Merci. Jeg vil meget gerne deltage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du får lod nr. 10, Christina :-)
      KH. Louise

      Slet
  10. Lækkert. Jeg vil da gerne være med :)
    Chokolade er altid godt!
    Kh. T

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det ;-)
      Du får lod nr. 11, T
      Kh. Louise

      Slet
  11. Lækkert! Jeg er med :-)
    Camilla / toenning@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jamen dog, et lod i sådan en pulje siger man da ikke nej til. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, du får lod nr. 13 :-)
      KH. Louise

      Slet
  13. Jeg vil gerne være med, kan sikkert godt finde en at takke :)

    Venlig hilsen

    Jeanet

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jeanet,
      du får lod nr. 14 :-)
      KH. Louise

      Slet
  14. Jeg vil gerne være med:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt, du får lod nr. 15, Mette :-)
      KH. Louise

      Slet
  15. Ikke dårligt ;-) jeg er også med...

    SvarSlet
    Svar
    1. Du får lod nr. 16, Kirsten :-)
      KH. Louise

      Slet
  16. Uhmm lækkert med lidt choklade. Jeg er med.

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Lod nr. 17 tilfalder dig, Mette :-)
      KH. Louise

      Slet
  17. Jeg ved godt hvem jeg skylder en tak!

    SvarSlet
  18. Chokolade kan man altid bruge - mums! Sikke en dejlig give away :)

    Lisa // Lille Lisas Univers

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan man ;-)
      Du får lod nr. 19, Lisa
      KH. Louise

      Slet
  19. Jeg var lige ved at blive skuffet over at din mand havde spist chokoladen - Indtil jeg opdagede at der stadig er chokolade på spil ;) Puha!

    Er fast læser :)

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Røber gerne at den er godt pakket væk -manden min er nemlig en vaskeægte ladegris:-D
      Du får lod nr 20
      Kh Louise

      Slet
  20. Mmmm god giveaway.

    Mvh mia
    Miatoft333@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Ja jeg siger hellere ikke nej til lidt godter. Og TAK fordi du deler sorger og rigtig mange dejlige glæder med alle os der læser med. Så tak til dig.Altid en fornøjelse at kigge forbi din blog.
    Knus fra Susanne, suskreahjoerne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine meget fine ord, det glæder mig at du har lyst til at følge med i mit livs mange lorte og ikke mindst de mange lagkager;-)
      Lod nr 22 er dit.
      Kram Louise

      Slet
  22. Svar
    1. Lod nr 23 tilfalder dig, Hilde:-)
      Kh Louise

      Slet
  23. Den vil jeg gerne dele med min mand ....
    Jeg er vild med chokolade...
    Hilsen Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette!
      Du får lod nr 24 :-)
      Kh Louise

      Slet
  24. Hvis der er rigeligt af det er jeg med..

    SvarSlet
    Svar
    1. Med en ladegris i huset må man tage sine forholdsregler, så vinderæsken er pakket godt væk;-)
      Du får lod nr 25
      Kh Louise

      Slet
  25. Jeg er også med, overvejer nemlig at starte på en chokolade/blød nougat kur. ;O)
    Er det ikke nu, vi skal oparbejde det fedtlag, vi skal holde varmen med til vinter??
    Fnis

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder da som en helt fantastisk idé - og du kan tåle det kan du ;-)
      -jeg selv derimod har vist stadig rigeligt at stå imod med og går efter kuldekuren istedet, det er nemlig noget med at når man fryser så taber man sig ;-D
      Lod nr. 26 bliver dit, Lotte!

      Slet
  26. Uhmmm lækkerier ... Så er jeg med :-)

    SvarSlet
  27. At læse skønne blogs mens man spiser dejlig chokolade kan kun blive en god aften.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du ret i ;-)
      Lod nr. 28 er dit!
      KH. Louise

      Slet
  28. Jeg vil også gerne have et lod af syndige kalorier ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er med, Eline og lod nr. 29 er dit :-)
      KH. Louise

      Slet
  29. En takk til deg som holder slik fristende give away!
    Siri

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, tak Siri :-)
      -lod nr. 30 tilhører dig!
      KH. Louise

      Slet
  30. yes yes, skøn præmie, jeg er med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lod nr. 31 står der nu Mette på ;-)
      KH. Louise

      Slet
  31. Jeg har haft lyst til chokolade i vildt lang tid, men når man lige har tabt sig frygtelig mange kilo, er det ikke tilladt, men hvis jeg vinder chokoladen, så er det vist en regel om, at jeg godt må smage ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, så kan der vist godt brydes lidt regler ;-)
      Lod nr. 32 er dit, Helle!
      KH. Louise

      Slet
  32. Svar
    1. 34 står der på dit lod, Helle :-)
      KH. Louise

      Slet
  33. Sikke en sød give away!
    Jeg er heldigvis fast læser ;-)
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis, dejligt ord at læse ;-)
      Lod nr. 35 tilfalder dig, frk. Hansen!
      KH. Louise

      Slet
  34. Sikke en lækker give away - jeg er fast læser. Nyder at følge med på din blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pernille!
      Lod nr 36 bliver dit, og tak skal du ha', det er dejligt at høre:-)
      Kh Louise

      Slet
  35. Uff lækker giveaway!! deltager helt sikkert!!!

    SvarSlet
  36. Jeg elsker chokolade.. og især når det er bliver mørkt og koldt.

    Vil meget gerne deltage.. kig forbi min blog i næste uge hvor der også vil være en lille give away!

    kh. Anya (phiasrum) (anyabak@hotmail.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg gøre, Anya;-)
      Lod nr 39 er dit!
      Kh Louise

      Slet
  37. Det lyder spændende, jeg er med som fastlæser :)

    SvarSlet
  38. Jeg vil gerne være med. :)

    Line

    SvarSlet
  39. Chokolade til min mand...jah, inspireret af dit forsidefoto kunne det måske være en fin ide;) så tak for invitationen...jeg vil heldig gerne deltage i din (bogstaveligt talt) lækre giveaway....er du stadig søgende efter løve-/elefant-retro-stof.Hvis ja, skal du være velkommen til at give et praj på min mail. Så kan jeg sende dig et par billeder;)
    Måske på genskriv....Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Og så lige mailadressen...1i11e.1u11e@hotmail.com...typisk...ups

      Slet
    2. Hej Malene!
      Lod nr. 42 er dit :-)
      Sender dig da lige en mail snarest - tak skal du have!
      KH. Louise

      Slet
  40. Lækkeret;O)

    Tjek http://glambaekdesign.blogspot.dk/2012/09/flagdage.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Lod nr. 43 er dit :-)
      -får lige tjekket op på dit link når jeg har fået tildelt samtlige lodder - puha, et stort arbejde med min dumme computer :-s
      KH. Louise

      Slet
  41. Hej!!! jeg vil også gerne være med!!!
    kærlig hilsen Lissen

    SvarSlet
  42. Jeg er fast læser, har været det længe - og så elsker jeg chokolade:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lod nr. 46 er dit, Sarah :-)
      KH. Louise

      Slet
  43. Jeg er med. Chokolade er altid godt! ;-)

    SvarSlet
  44. Sweet - chokolade til den kolde tid :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Lod nr. 48 tilfalder dig :-)
      KH. Louise

      Slet
  45. haps :)

    Kig også gerne forbi mine 3 give aways:
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/give-away-no-2-ogsa-for-drenge.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Lod nr. 49 er dit, Sandra og jeg tjekker lige dine links når jeg har fundet en vinder ;-)
      KH. Louise

      Slet
  46. uhmm chokolade er in store last, så jeg vil da meget gerne vinde lidt lækkert til ganen.

    Mvh. Mette (svips@aaui.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nr. 50 er dit lod, Mette! :-)
      KH. Louise

      Slet
  47. MUMS lige til julehygge og det hele ;-) jeg er med

    SvarSlet
  48. uh jeg vil meget gerne være med!

    Kig forbi mine 3 giveaways

    SvarSlet
  49. Mhh deltager!
    christinagirl@hotmail.dk

    SvarSlet
  50. Mmm, det ville da være lækkert. :)

    eeyorenyk(snabel-a)live.dk

    SvarSlet
  51. Jeg deltager meget gerne(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort til Moviezoo(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/11/give-away-nr-15.html

    SvarSlet
  52. Merci er noget af det bedste ;-D Skulle jeg være den heldige vinder, ville jeg dele dem med mine dejlige forældre, som altid har været her for mig...

    SvarSlet
  53. Hvor er det bare en sød give away(:
    Så jeg deltager gerne.

    elisa.with.nielsen@gmail.com

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor man kan vinde 4 selvvalgte skønhedsprodukter(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/11/give-away-nr-10.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have;-) -du får lod nr 57

      Slet
  54. Åh, en rigtig fin tanke-giveaway! :-) Den er rigtig sød.

    Jeg er i hvert fald med!

    www.rikkesunds.blogspot.dk
    rikkesunds@live.dk

    SvarSlet
  55. Uhhh jeg elsker chokolade.
    Jeg vil gerne være med, og er iøvrigt tosset med dine hæklerier :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du får lod nr 59 -og tak for de søde ord ;-)

      Slet
  56. Det vil da bestemt ikke være dårligt at vinde den chokolade.
    Jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  57. Åh, jeg elsker Merci chokolade. Jeg kan nærmest allerede smage chokoladen! Jeg er rigtig glad for, at jeg stadigvæk kan nå at være med :)

    minelakahrimanovic.blogspot.dk

    SvarSlet
  58. Deltager!

    Juliem93@hotmail.com

    SvarSlet
  59. er fast læser, jeg vil gerne deltage :) heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  60. Sikke en sød give away(:
    Jeg deltager helt sikkert.

    tballspige@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Jeg vil gerne deltage :)
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  62. årh, mercichokolade luner altid!

    SvarSlet
  63. vil også gerne deltage :D

    mynthevalentina@gmail.com

    SvarSlet
  64. Jeg vil gerne deltage - ville da være så lækkert at vinde :-)

    SvarSlet
  65. Jeg vil da også lige nå at deltage. Jeg har lige meldt mig som fast læser idag. ;o)

    SvarSlet
  66. Jamen, jeg vil da bestemt også gerne være med!
    Jeg har op til flere jeg gerne vil takke med en lækkerbidsken :). Og jeg er sikker på at de godt kan dele.
    Kh maj

    SvarSlet
    Svar
    1. Dele - det lyder som en god idé -du får lod nr 71:-)

      Slet
  67. Jeg vil meget gerne være med:)
    Hvis jeg er så heldig at vinde, skal mine forældre forkæles med lækker chokolade, fordi de altid er der når vi har brug for det også selvom at de bor langt væk!
    Rigtig god dag:)
    Kh Catrine

    SvarSlet
  68. Jeg kan vist også lige nå det!
    Chokoladen tror jeg mine forældre skal have, det er der altid for mig og familien!! Det er guld værd :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du da ;-) -du får lod nr 73:-)

      Slet
  69. Jamen når man alligevel sidder her i sofaen og ammer og sover hele dagen så kunne man da godt køre noget chokolade ned ;)

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha ja, det lyder som en god plan:-)
      Du får lod nr 74:-)
      Kh Louise

      Slet
  70. Svar
    1. Nogle gange må man forkæle lidt;-)
      Du får lod nr 75 :-)

      Slet
  71. Uhhhmmm elsker bare chokolade og merci kan man da ikke sige for tit:O)
    hilsen Gitte
    gitte@frigaard.info

    SvarSlet
    Svar
    1. Du når lige at være med på falderebet ;-) Lod nr. 76 er dit!

      Slet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste