onsdag den 24. oktober 2012

Forelsket!

Denne hæklede teddybjørn faldt jeg over hos Karen Elisabeth,
og jeg blev med det samme helt skeløjet, fik sommerfugle i maven og svævede på en lyserød sky...
Det, som nok kan betegnes som en forelskelse!
Hvor ville den være bedårende i min Basses favn, dog i grønne eller blålige nuancer.... wauw!
Tænk, hvis man kunne slå to fluer med et smæk;
Glæde sin guldklump OG have daglige vitaminer til moderens hæklehungrende øjne,
der så kunne drømme sig væk i et smukt håndarbejde....
Det må blive et emne på ønskesedlen!

8 kommentarer:

  1. Du skal igang nu hvis du skal nå det inden jul ;0) Eller hvis du skal have andre til at nå det inden jul...

    Jeg er desværre booket godt op i ting jeg skal have lavet ;0) Men altså, det er ikke min opskrift, den kan købes igennem Ravelry.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg smider lige et link til hvor opskriften kan købes

      http://www.ravelry.com/patterns/library/lollo-the-african-flower-bear

      Slet
    2. Tak, K.E. - jeg vil have dig i baghovedet, og skulle du en dag få luft (og har jeg stadig ikke fået lavet eller købt mig en) er du velkommmen til at give lyd ;-)
      Jeg når det UDEN tvivl ikke selv inden jul :-s

      Slet
    3. Til januar har jeg indtil ikke noget jeg skal lave :0)Men nu må vi se ;0)

      Slet
  2. Jeg har været inde og lure på den flere gange... Den er bare for kær, men for pokker et arbejde :o)

    Skøn og inspirerende blog du har. Glæder mig til at følge og se mere ;o)

    Kh Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lise!
      Ja, det er et kæmpe arbejde - og desværre nok for omfattende for mig pt ;-(
      Tak for de søde ord og velkommen til ;-)
      KH. Louise

      Slet
  3. Den bamse er da ikke til at stå for :)

    SvarSlet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste