onsdag den 7. marts 2012

Markedsføring på bloggen

Da jeg nu efterhånden har fået en del henvendelser fra PR Bureauer og firmaer,
kendte og mindre kendte, der gerne vil bruge min blog til markedsføring,
på den ene eller den anden måde, kommer der her et lille indlæg som jeg fremover vil henvise til.
(og jo, jeg er blevet opmærksom på idéen hos andre bloggere,
da reklamedebatten nu har huseret i Blogland i noget tid - tak til jer, for sparket bagi!)

-og lad mig da så lige starte med at pointere,
at jeg er meget beæret over at min lille ydmyge blog nu er blevet så kendt,
at den kan tiltrække så stor opmæksomhed. Wauw!
Alt hvad jeg blogger om, er valgt med omhu.
Dette gælder både indlæg om mit privatliv såvel som reklame/sponsorindlæg. 
Mine indlæg bliver valgt ud fra hvad jeg ønsker at dele, og ikke hvad jeg tror folk ønsker at læse om.
De sponsorgiveaways jeg kører på bloggen er til glæde for mine læsere, og selv om præmien er sponsoreret  betyder dette ikke nødvendigvis, at jeg bliver "belønnet" i samme omgang.
Ofte sker det, at jeg siger ja tak til en sponsorgiveaway blot for at glæde mine læsere
- for det er trods alt dem, der gør sjovt og hyggeligt at blogge!

Det eneste jeg ønsker at forpligte mig til,
idet jeg takker ja tak til at gøre reklame for et produkt via min blog
(eller opsøger et firma for at høre om de er interesseret i at gøre reklame via min blog) er,
at jeg lover at produktet vil blive omtalt på bloggen og at det er min mening, der bliver gjort til kende.
Uanset om den skulle vise sig at være for, eller imod, det pågældende produkt.

Jeg har ingen interesse i samarbejder, hvor det dikteres hvad jeg skal skrive,
ligesom jeg ikke har nogen interesse i samarbejder,
hvor jeg skal indsætte skjulte links eller indsætte reklamebannere på min blog.

Når jeg poster et reklameindlæg vil den være markeret med etiketten "Sponsor", "Reklame" eller "Gaver", og der vil være et direkte link til det pågældende firma i indlægget.
Ønsker du at se mine sponsorindlæg skal du blot trykke på etiketten "Sponsor",
som er at finde  i højre side af min blog.

Ønsker du at reklamere for din hjemmeside eller et produkt via min blog
er du meget velkommen til at kontakte mig via min mail
som du finder under fanebladet "Kontakt" øverst på bloggen.
Sender du en mail med ønske om reklame eller test af et produkt via min blog beder jeg til,
at du sørger for at udtrykke dit ønske klart og tydeligt så jeg kan se hvad det drejer sig om.
Dette gør det lettere for begge parter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Tidligere indlæg - de mest læste